tisdag

Dagen har vart toppen!
Började dagen med att arbeta teknik med min grupp, vi kom långt! Sedan arbetade jag bild som jag nu skissat klart hela, bara att måla. På matte kp gick vi igenom nationella proven, Linnea och jag klarade den svåraste uppgiften eller den näsblodiga som Per sa. Han tyckte vår uträkning var awesome! På eftermiddagen såg jag en film om band of brothers som vi missade när vi var i KNC, på väg hem hade Julia ph så hennes mamma var där, hon gav mig skjuts hem, så snällt! <3
Hemma kollade jag på tv, åt kakor eftersom det är persiskt nyår idag! Nu har jag skrivit klart det skriftliga på tekniken, måste bara skissa. Sen träna lite no inför labben på fredag.
Ja en helt okej dag som sagt! Kram!
image description
hade inte det här idag men har bildbrist så ni får hålla ut tills jag tar outfitbild typ.. aldrig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0