För jag har världens bästa vän

Helt seriöst. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Du är det bästa som hänt mig. Du får mig att le, du finns alltid där för mig och stöttar mig! Din positiva energi och glädje smittar, när jag är med dig är jag alltid glad. Vi har så många fina och minnesvärda minnen ihop. Bloggen är bara ett exempel. Jag skulle inte vilja dela detta med någon annan. Du är min andra halva, du känner mig bäst. Jag kommer aldrig glömma allt vi gjort ihop. Två år sedan jag träffade dig. Du gör min dag. Jag älskar dig så oerhört mycket! <3<3<3



Kommentarer
julli

iihii sandra<333
va sötig du e!
love u too!!
och dör över bilderna...HAHA <3

2012-10-16 @ 20:57:03
URL: http://matarlarv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0