Senaste dagarna

Hej!
Efter förra inlägget har jag som sagt vart hos mormor/morfar, bakat och haft det allmänt mysigt. Ibland älskar jag min släkt. Det bästa var nog att kolla igenom gamla fotografier från när min mamma och hennes syskon var små. Det visar sig att mamma var rätt lik mig i min ålder. Haha. Sedan var det kärleks inslag också då min mormor/morfar firade att de vart gifta i över 50år. Sånt giftemål vill jag också ha. De är fortfarande söta, ger varann komplimanger, bråkar aldrig och är de snällaste människorna på planeten. Gud vad man inser hur mycket man älskar någon efter att ha saknat de och inte vart med de på läänge. Måste besöka de igen snart... Det var tis-tor då. Idag då fredag kommer ett inlägg om strax. Ink min halloween! :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0