Sov gott

Har packat klart inför imorgon nu, tung väska som kommer döda mina armar! Men imorgon blir det KNC, det är ett ställe där man kan utveckla sina kunskaper i bl.a matematik, vi ska även få kolla i observatoriet! Yeeey! Men åker dit med ett gäng härliga människor och min matte lärare! Det blir väl kul! Har aldrig vart där förr så första gången, men Cissi var så snäll att hon gav oss sovmorgon, så vi ska inte ses förrän klockan nio, tack Cissi! Kommer vara borta tills på fredag men bloggen kommer vara vid liv eftersom jag har äntligen fått mobilappen att funka så det bli väl runt två inlägg per dag! Bra va?! Nu ska jag ta och sova, har en lång dag imorgon en hel del matte och gående!

Ha det gött! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0