onsdag den 29 februari skottdagen

Inte världens roligaste dag, vaknade med en klump i magen för att idag tog jag en spruta. Jag åkte till haninge C där jag först gick till polishuset, där väntade jag i ca en timme medan jag smsade med lite folk! Jag tog mitt passfoto och mätte mig, bilden blev muppad men vad gör man? Jag mätte mig och tydligen är jag 173 cm.. förvånad blev jag! Efter att jag tagir passfoto åt jag en snabb lunch med mammi på Mc' Donalds innan vi drog vidare till Handens Närsjukhus. Där fick jag fylla i en blankett och väntade i yttligare en timme. '
Sedan blev jag bemött av en trevlig sjuksköterska som hette Eva, hon tog mig till ett enskilt rum där jag fick ta sprutan, det gjorde skitont! Hon tog tag ganska hårt..
Efter det tog vi bussen hem där jag även träffade på Julia och Ida. Hemma satt jag framför tvn och fick glass serverat av min söta bror för jag tog sprutan.. <3
Senare på kvällen satt jag chattade jag med lite folk, bl.a. Felix. Kollade även på Navy CIS och lade mig ganska sent. Hhehehe


Kommentarer
Till Dig Från Mig

bra att du uttnytjar din bror :)

2012-03-01 @ 11:59:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0