Tisdag

Har vart på etnografiska museet med klassen hela dagen! Var helt okej! Vi hade vanligt skola tills 10.40 då vi åkte in till stan och åkte till museet. Där åt vi lunch, flummade runt och hade en guidad tur! Haha, Ida börjar känna sig kort för Douglas växt om henne, stackar'n. Påväg hem spöregnade det så vi blev helt blöta!

Hemma har jag bara tagit det lugnt och ätit en massa gott! Nationaldagen imorgon! TAGGA! Haha :P

nu sitter jag framför tvn och ser på projekt runway all stars! Kul, imorgon då! Imorgon blir det stan med mammi, lite sommar shopping, shorts, klänningar osv.. Synd att vädret inte varit så bra. Då skulle nu fått en hel del bilder på dagens outfit också! Jag ska börja satsa mer på bloggen! Jag lovar! Tack till er som tålmodigt stannat kvar! :* jag ska verkligen satsa nu när skolan är lugn. Ska ta mer mode bilder, vad som inspirerar mig osv.. Tack än en gång till er som stannat! Puss på er!! :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0