Söndag

Sov riktigt dåligt inatt, vaknade av att kroppen gjorde ont, huvudet värkte och klockan var 12. Skippade frukost och åt en riktigt god lunch, persiskt såklart. Efter lunch tog vi en tur till Ica maxi där 800 kr spenderades, fick två nya nagellack, aldrig fel. Resten gick åt mat.. Haha. Hemma tog jag en dusch, målade naglarna och satt framför tvn kvällen lång. Nu lyssnar jag på musik och kollar igenom bilder, ca 2000 stycken.
Imorgon är det skola! TAGGA! Nej men vi börjar 12.00 och slutar 14.00. Ska städa/fixa skolan lite! Elevrådet och it ska till grönan, så avis är man nog.. Kommer sakna min lilla älskling. Buhu, aja sovmorgon är iaf positivt!
Jag har ju tagit i bloggen och uppdaterat varje dag! Men nu vill jag höra från er underbara läsare, vad vill ni ha i bloggen? Vad gillar ni att läsa?

Kram och godnatt ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0