Back on track

Hejsan!
Har inte bloggat bra jag vet, men sommarlovet har precis börjat och jag ville ta lungt i en vecka. Så under den senaste veckan har jag tagit långa sovmorgonar, latat mig och kollat massa serier på tvn. HAHA. Men i måndags åkte jag med Vendela till Nacka där jag köpte en svart skjorta och mint blått nagellack. Har även bokat in resan för detta sommarlov. Det blev Alanya i Turkiet, åker i slutet av juli och är borta i två veckor! Kommer bli najs!!
Innan kommer jag träffa vänner så ofta som möjligt, åka till grönan, äta ute och göra massa roliga aktiviteter med familjen. TAGGA! nej men typ, fram tills jag åker till Turkiet kommer jag försöka blogga så mycket som möjligt MEN appen funkar inte och jag är inte alltid så pigg på att använda datorn...
Nu sitter jag iaf med datorn och kollar på One Tree Hill, mums.. smsar också med lite människor. Sommarlov ftw. (kommer skapa en kategori för denna sommar)

Förra sommaren åkte jag runt i sverige mest och träffade vänner, bilden togs från ett av många måltider på tåg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0