Lördag

Igår då. Dagen började med ett besök på Ikea med familj, mormor och morfar. Blev inget stort köp, kollade in möbler och sånt till mitt nya rum. Annars blev det små saker som köptes sen såklart Ikea mat! Standard! ✌ Hörde även från min underbara brevvän igår, han bor i Bern!! Glad tjej! (om ni undrar hur vi kommunicerar så byter vi språk, han har bott här så han kan svenska annars snackar vi tyska eller engelska!) 😄 På kvällen hörde darko av sig och undrade om jag ville komma över och grilla. Så jag mötte upp Lo, åkte till Darko där Adam redan var. När vi kom fram stod darko vid grillen och allt rullade på efter det! Hade inte sett de på ca en månad så det var grymt kul! Vi pratade en massa, Darko gödade oss med god matt och massa efterrätt! Körde snurra flaskan och spelade badminton! En helt grym kväll helt enkelt. Måste göras om! 😉❤ Idag har jag vart ute och cyklat, tagit det lugnt och pratat med goda vänner (skrivit brev till Glenn såklart) osv. Men nu ska jag sova! Vi hörs mer imorgon, om jag inte slänger in något om måndagen... 😘



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0