frågor

fick en kommentar med en del frågor som jag tänkte svara på
 
Hejsan Sandra! Jag har läst din blogg väldigt länge nu och tycker verkligen att den är hur bra som helst, alltså verkligen. Dubbelkram är min absoluta favoritblogg, och så gulligt namn också! Jag har inte vågat kommentera tidigare, men nu tog jag mig mod. Har lite frågor til dig... Aww, tack så mycket! har du själv en blogg?

1. Hur många unika läsare har du varje dag? 
ca 25
1. Vilken är din favoritfärg? 
gillar de flesta färgerna men nu gillar jag nog mest blå
3.Favoritdjur? 
katt
4.Favoritland? 
sverige! nej men turkiet
5. Favoritnamn?
Alice på tjejer och Liam på killar 
6. Vem är du kär i? Måste skriva någon av alla dina kärlekar du haft innan om du inte har någon nu. 
hahah, det har inte ni läsare något med att göra
7. Kan du börja lägga upp mer outfits? 
javisst :)
/Kramar från Elsa 
 
hoppas du fick nytta av svaren och till er andra, var inte rädda för att ställa frågor, ni behöver inte skriva namn men bara så ni vet finns en Ip-adress som jag kan spåra er på även om ni är anonyma. jag kanske ska köra en frågestund? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0