26 juli

Hejsan bloggen!
Tog min sista spruta för livmoderhalscancer igår och den gjorde mer ont än vanligt. Så min arm är lite öm idag. Vaknade iaf sent och hade ont i hela kroppen och extrem huvudvärk. På kvällen tog jag en dusch och nu ser jag på sesong 7 av One Tree Hill. Det är bara imorgon kvar till Turkiet! Är så taggad!! Har planerat bilder jag ska ta osv. Ny profilbild till facebook. 
 
Morgondagens planer:
- fixa tidinställda inlägg till bloggen! tips tack!!
- njuta av sista dagen med internet (är inte säker om hotellet har)
- dubbelkolla allt i resväskan
- checka av packningslistan
- skriva till mina närmsta vänner
- sova tidigt (kommer aldrig gå)
 
God Natt människor! <33
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0