fredagen den 6

Hej alla söta!
Tänkte uppdatera er lite, efter flera inlägget som publicerades två gånger (hehe) så umgicks jag bara med Julia! Vi kollade på "smurfarna", åh de är så söta! Efter det var vi ganska flummiga så vi började nynna på låtar helt spontant! Vi filmade samtidigt och vi kanske inte lät som världens bästa men kul hade vi! Det blev nog runt tio videor... Hahha!
Men iaf, efter det så åt vi middag! Vi var ju fortfarande flummiga så vi började flumma med min bror och kusin! Det uppskattades! ....
Senare på kvällen ritade vi och busade med killarna. Vi blev så trötta att när vi la oss vid tre somnade vi direkt, iaf Julia! På morgonen vaknade pigga och glada (a) nej men glada var vi! Vi lagade toast till frukost med oboy! Mums!
Efter det kollade vi på tv och åt lunch, runt halv fyra gick vi ut en sväng för att dels kolla in snön men också för att Julia skulle hem. Det är snö ute!
Jag sa hejdå till Julia och hemma satt jag och mamma framför tvn eller datan, åt chips, godis och bara myste! Eftersom min bror och kusin är hemma hos de nu kunde vi ha en liten tjejkväll. Myyys!♥
Imorgon måste jag upp lite tidigare, mamma och jag ska nämligen åka in till Nacka forum för att kolla in mellandagsrean. Kuligt!
Nu chattar jag med lite folk, vi hörs imorgon!♥


Kommentarer
Julia

roligt roligt :)

2012-01-07 @ 01:01:14
URL: http://juliasjolundnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0