musik och plugg

hej!
Känner mig fett stolt, är snart klar med kursen, har börjat träna inför no provet på fredag! dessutom har jag hunnit chatta med en hel del människor! :D Lyckad tisdagskväll tycker jag. Om idag då, en helt vanlig skoldag, hade matte kp och arbetade kurs. På eftermiddagen hade jag, Julia, Tom och Douglas musik. Det var fett kewl, jag spelade bas och har kommit rätt långt! Per sa att han skulle hämta kaffe men han låste in oss!! så vi satt där till fyra och ba vart är per?! då lyckades vi komma ut, tog bussen hem och sen dess har jag plugga och kollat på tv. Imorgon ska jag göra det sista på kursen och ha svenska kp. Ingen idrott eftersom den är flyttad till på torsdag! :D
Ha de gött, god natt!
innan musiken, min, toms, julias och douglas väskor :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0