Min helg

Lördag: smsade med lite folk innan jag och familjen åkte in till Nacka, där köpte jag en sjukt mysig tröja som jag kommer ha imorgon, kollade även på systemkameror! Jag vet inte vilken jag ska välja, Canon eller nikon? Vi åt iaf på taco bar innan vi tig bussen hem! Hemma blev det melodifestivalen med kusiner som var på besök! Yeah Ulrik gick vidare!♥
Söndag: smsade återigen med en person, drog till träning, duschade och pluggade i fem timmar! Känner att jag verkligen att jag kommit igång med några av mina steg! Sedan tog jag mig banne mig till och kollade runt i rummet usch så stökigt! Så jag började städa och är riktigt nöjd!! Go me, nej men ...
Hur har er helg varit?
Imorgon börjar skolan igen men kan inte längta till att få träffa en viss person som jag saknat mycket under helgen och fredagen eftersom hon var sjuk :/ ♥
Men ni får ha det bra så hörs vi imorgon!
God natt ♥


Kommentarer
Jull!!

Naaaaaaawwwwww<33

2012-02-12 @ 23:12:48
URL: http://matarlarv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0