just do it

Hellooo!
Dagen har vart ganska hektisk, försov mig imorse och blev nästan sen till träningen. Men hann ändå! Efter träningen tog jag en tur till centrum och köpte body lotion och hudkräm. Hemma åt jag lunch och tog ett bad, det var skönt! Släppte bara allt och låg där i ca en timme, halvsov! Hehehehe. Nu har jag bytt om och sitter i min mysdress för att försöka komma igång med plugget. Måste skriva vidare på examinationsuppgiften som ska in på tordag, har skrivit fem sidor men är fortfarande inte klar med fråga ett. Men har sju sidor kvar så jag har nog plats. Ska strax skypa med några roliga människor för att se om vi tillsammans kan komma igång med kursen. Imorgon är det skola igen så då måste man gå upp ännu tidigare! ... Men får iaf träffa mina vänner igen, saknat de!
Jag har en fråga, vad vill NI ser mer i bloggen?
image description
matarlarv.blogg.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0