Sista dagen på lovet

Hej bloggen!
Vaknade för en timme sedan, såg att jag var bombad av sms från jull! Haha trevligt trevligt. Idag blir det duschen, plugg. Sista dagen på lovet=förbereda inför skolan :(

till Julia:

Helt seriöst, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Du är det bästa som hänt mig, du får mig att le, du finns där för mig och stödjer mig alltid! Din positiva energi och glädje smittar, varje gång jag är med dig kan jag inte sluta le, du gör mig så glad! Ett år har gått, ett år av minnen, fina och minnesvärda minnen som jag inte skulle vilja dela med någon annan än dig! Du är min andra halva, du känner mig bäst. Alla våra fina minnen kommer jag aldrig glömma, det här året som gått har varit en av de bästa i mitt liv, allt tack vare dig! Jag älskar dig så mycket! ❤❤



Kommentarer
Jull

;UUUU;<3

2012-04-15 @ 20:45:02
URL: http://matarlarv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0