dag 7-min bästa vän

Jag måste helt ärligt säga att jag inte bara har en bästa vän utan flera, Ida, Julia, Linn, Tyra och Emelie! Kärlek till er!<3 Den av de som jag känt längst är Julia, vi träffades när vi båda började på ks. Trevligt var det hehhe. Tänk att det redan gått ett helt år!! Men Julia om du läser det här tycker jag att vi har haft så många underbara stunder ihop, du finns alltid där när jag behöver dig och du är rolig, söt och helt underbar! Jag längtar tills jag får träffa dig imorgon ;) Älskar dig min underbara vän!<3


Älskar dig!!



Kommentarer
Julia

awwwwsi du, vad gulli du är <33

puss så ses vi snart :)<3



kram Julia

2011-09-19 @ 07:47:11
URL: http://matarlarv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0