26 september 2011

Hejsan!
Jag vet att jag suger på att blogga men har som vanligt varit upptagen så här blir det en sammanfattning av helgen:

lördag, letade efter höstkläder med familjen och tränade inför tyskan
söndag, köpte nya converse och gjorde klart engelskan

Idag dårå: jag åkte tidigare till skolan för att jag skulle träna tyska med Darko och Simon, det gick väl bra, men jag behöver ju inte säga mycket eftersom jag bara ska hjälpa de bli klara med 20. Jag och Tyra har redan gjort det. Vi repeterade fram till bg och sedan hade jag musik och tyska film. Filmen var okej, lite konstig men annars okej. Efter filmen redovisade Darko och Simon tyska och det gick bra-.-  Hemma kollade jag på Grey´s Anatomy och gjorde tre frågor på kursen. Imorgon är det matte dag så då blir det matte.


(bild från ipod)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0