22 september 2011


Hejsan!
Idag var det torsdag, dagen började lite segt med att jag nästan försov mig! skolan var okej.. redovisa klart tyska 21 och lämnade in svenska 27. På den första bilden är det en liten kedja som jag gjort utan delar av baksidan på mitt häfte som gick sönder! D: Andra bilden är delvis på mitt tyska häfte men också på Tyras fina hög av papper :P
När jag kom hem satt jag en timme framför tvn och såg Grey´s Anatomy! Efter det gjorde jag klart mitt engelska 27, ska försöka få respons imorgon. Övrigt har dagen varit ganska roligt faktiskt men jag vet inte varför!
skumt..
nu skypar jag med tyra hehhe :D

Sov gott underbara människor!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0