God natt

Nu har de precis åkt, tog lite bilder(kommer upp imorgon) men hade mest Ava i famnen och gosade, pussade henne tills hon somna. Är lite öm i armarna, kudden som låg under henne var ganska tung efter två timmar. Men nu ska jag sova, ska vakna tidigt imorgon, städa rummet, (plugga) osv.. Hoppas ni haft en underbar och mysig höstkväll för det har jag haft! Ska jag kanske lägga upp bilder på höstfotograferingen som jag och Julia gjorde för ett tag sedan? Vad tycker ni? En annan rolig sak som händer imorgon är att Julia kommer hem från Mallorca, har saknat henne en hel del!! <3 god natt!


Kommentarer
Julia

ÅHWWSI <33

Har saknat dig med :'(<3

Du får ta och lägga upp bilderna snart som vi tog! och på ava! :D



Kramkram!

Är hemma nu, fast det hajjar du säkert ^^

2011-11-03 @ 18:54:30
URL: http://matarlarv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0