Skola ._.

Hejsan, jag är ju fett duktig på att blogga.. nä men jag glömde bort att göra det.. EHE

Jepp, igår spelade jag badminton med ida, sedan åkte jag hem och åt paj :-D Direkt efter fikat så gick jag och syrran ut på en jogging tur på 6-7 km, fett stolt ÖHÖ... Men en bra början för jag skall ju springa Tjejmilen i höst och om det går så här bra kommer jag ju klara mig! ;)

Idag fyller min kompis rasmus år, skall gratta honom sen ;))

Jepp.
Snart skall ja äta frulle sen så drar jag till skolan dårå som vanligt..på cykel.


Kram kram!
En hund jag gjorde för någon dag sedan...

Apropå hund så vill jag ha en! Jag och syrran har kommit överrens om en ras Shiba! :DDDDD
 sedan skall man bara övertyga mamma och pappa -.-


KRAM O HEJ DÅ
/Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0