sholahoppsansa!!! :P

idag är det FREDAG :D
och denna underbara FREDAG spenderas med den andra bloggaren här nämligen JULLANBULLAN!!
hennes mamma fyller år så henne ska jag GRATTA!!
jag är lite SPEDAD som ni kanske ser!! :P
vi har nämligen kollat på massa barnbilder på julia och hennes syster och det var fett ASOM!! :D
därför är jag lite spedad och kanske för att det är FREDAG!!

en rolig var att jag skrev utvärderingen på TYSKA!! linus fattade NADA!! och han ville ha ett lexikon.. hahha :D
jag är BÄST!!! :P

chokladbollar är goda, julias syster har bakat några :P ska sno lite: kanske, nee skojja bara! FLUM :D

bloggar när jag kommer hem igen GUTEN ABEND UND GUTE WOCHEENDE! :D
(översätt om ni fattar :P)

TSCHÜS!



 Grattis jessica :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0