never let me go <3

jag har precis sett never let me go, det är en väldigt romantisk och allvarlig film. anledningen till att jag såg den var för att första den engelska kulturen på det tidiga nitonhundratalet. det var en väldigt känslosam film, min tårar bara rann. jag tänker inte avslöja slutet för då har man inget att hoppas på. det mesta jag tänker på nu är hur england kunde låta såna saker ske, jag menar det var bara för 16 år sedan, som det slutade men tänk på alla år innan och alla uppoffringar för att de rika skulle leva! en stad, bestämd för undergång, barn utan framtid och en säker död...
jag tänker inte fortsätta mer men jag tycker att man kan se den med någon vän men inte med familjen.

här är lite bilder från filmen:




skådespelarna heter:
keira knightley (ruth)
carrey mulligan (kath)
andrew garfield (tommy)


kram sandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0