god morgon

God morgon alla sålstrålar!
Hoppas ni har haft en underbar morgon, jag vaknande runt 9 imorse och satte mig framför tv:n. Där satt jag i ungefär två timmar för att jag åt frukost och kollade på film. Nu ska jag sammanfatta min vecka: skola, vänner, familj, shopping osv...
Ja det är nog allt! Igår var jag och mamma på tyresö centrum för att jag behövde en klänning till skolavslutningen på tisdag! Jag hittade en underbar vir klänning för 299 kr, jag köpte övrigt ett par svarta sommarskor för 199 kr och et par vita shorts för 249 kr. Mitt tema för skolavslutningen är svart/vitt. Vita naglar, vit klänning, svarta skor, svart halsband/armband. Ska locka håret också tror jag. :)
Ha en fortsatt trevlig dag! Jag får se vad jag ska göra, bloggar senare!

 bilden tog jag i norrköping från en underbar äng! :)

// Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0