hvile i ro <3

har ni hört vad som hänt i norge?!
stackars norskar...
förs regeringbyggnaden sedan vid en campingsplats, herre gud!! hittils har de typ hittat 91 döda personer och ännu fler skadade :´(
ialla fall hvile i ro! <3
nu är man ju orolig att detta kan hända i sverige.. kommer ni ihåg självmordsbombaren som jobbade hos al-qauida? tänk om den som gjorde detta i norge också jobbar där?! det är tur att de gripit den jäveln.. hoppas att de ger honom ett långt straff för massmord, det är bara rättvisst!!
nu tänker jag inte prata mer om min dag i detta inlägg för nu ska jag ha en tyst minut för de dödade, hoppas ni gör detsamma!

en liten text om de drabbadde i norge jag själv gjort:
sørge og gråte som vi gjør fordi våre venner er døde, bør bastard få sin dom. mange liv han tok. en galning, han er der han bor. i Norge. det berørte land som har mistet mange av sine innbyggere på en dag! nå har jeg enda har min stille minutter, men det gir i livet tilbake nei, de er fortsatt døde. ofre for en galning ohg ren galskap!!



sörja och gråta det ska vi göra eftersom våra vänner är döda, den jäveln ska ha sitt straff. så många liv han tog. en galning han är där han bor. i norge. ett drabbat land som har förlorat många av sina invånare på en dag! nu ska jag ja min tysta minut ha men det ger i de livet åter nej, de är fortfarande döda. offer för en galnings rena galenskap!!


av: Sandra (jag)









Kommentarer
jull

:( jag är en sann norge-älskare så jag tog det hårt

2011-07-24 @ 22:56:06
URL: http://matarlarv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0