skolavslutning, betyg och mini julafton

Hejsan!
Ingen sovmorgon imorse :(, men vi började nio! Per hade med sig lite fika så vi körde charader, fikade, skrattade oc hade kul! Älskar min bg! :D Men det blev däremot tyst när vi skulle få våra betyg, jag vill säga att jag är riktigt nöjd! Mer än hälften är A!! :DD superduper nöjd!
Men efter skolan åkte jag till centrum och köpte julklappar till två av mina finaste vänner! Möte sedan upp Julia då vi åkte hem till Ida tillsammans. Vi myste, lekte, skrek, skrattade, åt godis, bytte julklappar och fotade lite (har bilderna på mobilen). Runt halv fem så åkte jag hem, mätt och nöjd!
Hemma satt jag vid iphonen(beroende) och tvn. När mamma kom hem planerade vi inför helgen då jag själv fyller år på lördag och sen så ska vi kanske ha en släktfest som vi planerade inför! Ska bli så kul att se hela släkten igen! Saknar mina kusiner :D
Nu har jag ätit kvällsmål och lyssnar på ''all i want for christmas is you''. Den sätter verkligen julstämningen! Grannarna har redan börjat med fyrverkerier, skumt :D
Ska nu ta och kolla på americas next top model sesong 17 (all stars). Den är grym!
Btw, om ni inte märkte det så har jag JULLOV!!!!!!!!<3
Godnatt på er så hörs vi imorgon! :)
lussebullar, nomnomnom


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0