om dagen

Hej!
Dagen spenderades som sagt med mamma, vi tog en mysig promenad in till centrum där vi fikade, kollade runt, shoppade julklappar och hade kul! Vi köpte till alla våra kusiner och jag köpte till mamma, hon såg inte vad det är så därför skriver jag inte här heller ifall hon kikar in ...
När vi kom hem lagade vi lunch tillsammans och min underbara bror kom in och hjälpte till (konstigt nog), efter lunch kollade jag på tv en stund och sorterade julklapparna vi köpt. Trevligt, har tll och med lite kramp i handen. Nu har min mamma och bror åkt på hans sista simningsträning för iår och jag sitter här hemma och lagar middag, forever alone -.-
Nej men de kommer hem snart, btw har jag precis duschat också! Har på mig min nya pyjamas som min underbara mor köpte för ca en vecka sen och mitt nya halsband som jag fick av min fina vän Julia i fredags! Älskar det!
Inget roligt på tv ikväll eftersom alla serier har tagit julpaus :( men kan ju alltid kolla på film :D undra vilken, några tips?
Imorgon är det skola igen men det blir ingen vanlig vecka! Imorgon blir det film med klassen, på tisdag ska vi in till stan och kolla julbelysning! En rolig vecka med andra ord!
Ni får ha det bra!
Elins pepparkaka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0