Mot Haninge

Halloj!
Har precis ätit lunch och fixat mig, ska dock sminka mig och locka håret lite snart, vi ska nämligen ut idag på mellaamdagsrea! Blir skoj, Williams pappa jämtar oss strax så åker vi till Haninge tillsammans. Har många presentkort och en hel del presentkort att använda! Ahaha.
Vad har ni för er idag? Var det bara jag som inte märkte av stormen dagmar igår? Jag var ju uppe sent och somnade som en stock men vaknade vid åtta ändå! Heheh
Vi hörs när jag kommer hem, kommer bilder från dagens outfit, igår, och lite annat! Så håll ut, mobilbloggar för tillfället så det blir en arkiv bild!
Vi hörs! ♥


Kommentarer
Julia

jag va också med familjen i haninge c runt 14-16 tiden ^^

2011-12-26 @ 20:20:59
URL: http://matarlarv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0