Gott nytt år! ♥

Hej!
Nu är jag på bättringsvägen! Äntligen! Det betyder också att bloggningen kommer bli bättre. Idag har spenderats i nacka forum, jag har köpt ett iPhone skal plus plast för skydd! :D nu är det snart nyår, jag har inga nyårslöften ännu men vad är era?
Nu kollar jag och familjen på Harry Potter innan vi ska fira tolvslaget! Imorgon fyller min kusin år så vi ska på fest då, jag ska ha min kavaj, jeans och någon snygg topp eller skjorta.
Mina nyårslöften kommer i övermorgon, hinner inte imorgon eftersom jag ska på fest hela dagen! På måndag kommer då också alla bilder jag lovat, outfit, julklappar osvosv
Ha en bra kväll och en bra start på 2012! Var snäll och go mot nära och kära! Skit i tv spel osv var med familjen, kolla på fyrverkerierna tillsammans, skratta och ha kul!♥
G O T T  N Y T T  ÅR!♥
2 0 1 2  I S  H E R E  S O O N!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0