19 december 2011

Hej!
Dagen började med att jag nästan försov mig, var då tvungen att springa till bussen! Men jag öppnade dörren och chockades av allt vitt, snön hade äntligen kommit! Awsome :DD
I skolan kollade jag på en film med klassen som hetter precious! Inte världens bästa, den var väldigt stark och gripande, inget för småbarn! Filmen slutade lite sent så jag missade bussen så jag och henrik fick vänta en halvtimme på bussen men då passade jag på att skriva ut steg till nästa termin, vi tog bussen hem och då kollade jag på tv.
Nu har jag och mamma bakat lussebullar!! De ligger i ugnen och ska vara klara om ca tio minuter, mums! :D:D
Ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon, Godnatt!
sen fick vi också ett julkort av vår julkort av min moster, hennes man och min kusin i England:
dålig bild men den duger


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0