17 december

Hejsan alla söta och fina! Hoppas ni haft en trevlig lördag för det har jag minnsann, vaknade vid tio fixade mig snabbt osv. Runt elva tig vi bussen mot gullmarsplan för att åka vidare till Nacka, 840:n funkade inte idag av någon anledning?! När vi kom till Nacka forum åt vi först på Burger King sedan kollade vi i butiker efter julklappar till nära och kära! Jag köpte till min familj och kusin (bilder senare). Mamma och brosan gick iväg en stund för att köpa något till mig, de kom tillbaka med många stora paket! Trevligt värre! Vi åkte hem glada och nöjda vid sjutiden och nu kollar jag på Harry Potter och hemligheternas kammare med familjen min! Åh älska livet!! :D Kram och godnatt så hörs vi imorgon! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0