12 december 2011

hej
dagen har varit super, har bara redovisat tyska 25 muntligt men ändå, vart på ett glatt humör fick ju A men ändå! imorgon är det so dags men också att gratta min bästa vän Frida och en annan vän till mig: Darko! de fyller nämligen år imorgon, på lucia fattar ni? jag ska ju i för inte säga något, jag fyller ju på julafton..
men nu har jag precis kommit hem från min brorsas luciatåg och jag tyckte de var super duktiga, bilder kommer troligen imorgon, men nu måste jag fortsätta plugga inför imorgon (jag förstår fortfarande inte varför terese vill att jag ska ändra från B till A, har så goda förhoppningar om mig?!)
aja..
godnatt så hörs vi imorgon! :D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0