Den 22 augusti 2011 ( sista sommarlovsdagen)

Förlåt för dålig uppdatering men har varit upptagen hela dagen! Efter frullen fixade jag mig och var mest inne på fb sedan kollade jag på tv tills brosan kom hem från sin kompis och som en överraskning hade han ramlat på kickbiken så då var jag tvungen att plåstra om honom eftersom det blödde och sved mycket!! Mådde lite illa.. Men övrigt har jag njutit av sista dagen på sommarlovet! Detta är ju sista inlägget med sommarlov 2011, det är ju trist men man måste ju bara peppa inför skolaaan!! Kompisar, loggboken, nya elever, ny lärare!! Fy! Konstigt det kommer bli utan Linus?! Aja vi hörs väl imorgon ;) Sov gött


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0