Dag 1 klart :)

Åh är grymt trött! Första skoldagen är nu över och tre hrmstudiedagar väntar!! Vi har fått världens häfte med matte repitioner samt so- grejs :() palla! Men det roliga var ju att se hela gänget (back again) hahah! Men mer om dagen, tvingade upp mig runt tio i sju och fixade mig osv.. Sedan tog jag ju bussen som självklart var sen (10 min)!! Usch o fy! När man kom till skolan skulle man ju leta upp alla och ha ett litet kram kalas! :D sedan gick man ju in på plan två och det nya bg-rummet vi fick sal 22 som för va engelskan men de har ju bytt plats på allt?! Efter det fick man alla papper och uppgifter exc.. När skoldagen äntligen var slut vi två åkte jag o Julia hem till henne för att börja lite, vi åt mellis, checkade fb och pluggade men vi hade bara en halvtimme på ä oss men blev nöjd han med de tre första frågorna! På tio min resten av tiden läste vi fakta.. Nu är jag hemma iallafall och ska börja på matte högen!!! Hjälp, men det posetiva är ju att det är repition :DD Hur har er dag varit?? Kram Sandra


Kommentarer
Ida [Foto]

HAHAH?! Gänget?!

2011-08-24 @ 22:01:07
URL: http://fotoliiivet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0